Friday, March 1, 2013

FM - Lima, Peru


ベルーは南米りょこうのつぎのところだったよ。ここで2013年2月25日にファンミティングがありました。初めて南米のファンミティング。ファンの皆さんは PeruとBrazilとChileから。

ファンミの前に、動画でグリーティングスをおくりました。この動画のイアリングが好きじゃないよ。


ZafiroProduccionessさんより

ベルー の空港に来てから、stageへちょくせつ行きました。

 stageを見て、rehearsalして。。。

The stage

歌われた曲は 全部がキム・ヒュンジュンのHIT曲です。
1 - Let Me Go
2 - Break Down

AzoneStationTVさんより

3 - Please

AzoneStationTVさんより

4 - Kiss Kiss
5 - Let’s Party

「As fans in Peru might know, I am working (as a singer) not only in Korea but also other countries. I've (can't hear) in Japan. Among Kim Hyun Joong's track list, there's a song named "Let's Party"」が言われました。では、これは日本語の曲。。。

5’ - こうりゅう

ファンの皆さんこうりゅう。

6 - Marry Me
Wow... wow... あの女の人はラッキーだったよ。彼女はヒョンジュンに花束をあげました。面白いね。

AzoneStationTVさんより

7 - Smile

きれいなスマイル。。。

8 - Because I’m Stupid
この曲の前に、キム・ヒョンジュンは「I'm not sure if you know that I am an actor as well. Did you ever saw the drama 'BOF'? The next song I'm gonna sing is... If you know this song, I hope you sing along. Here's "Because I'm Stupid"」と言いました。ファンの皆さんもヒョンジュンと歌いました。ベルーファンの皆さんはすごい。。。韓国語が上手ですね。。。聞いて。。。ヒョンジュンはベルーファンの皆さんがぜひ好きかなぁ。

AzoneStationTVさんより

9 - U

 「I got a feeling from your reaction, how much Peru fans have been waiting (for me). Thank you very much, Peru fans. Are you able to see fans in the back as well?? Next song is "U"」が言われました。

10 - Do You Like That
11 - Lucky Guy
12 - Break Down (encore)

ヒョンジュンは歌いながら、ダンスしながら、上着をぬぎました。 あついだったからか?
たぶん... 最後の曲だったからね。

南米のファンミはベルーで楽しかったそうね。
皆さんはどう思いましたか。
キム・ヒョンジュンのファンミをさんかしたいか。
私は キム・ヒョンジュン会いたいよ。。。
Ban đầu KHJ mặc đồ rất kín đáo, áo giáp, mắt kiếng, găng tay... sau đó thì rút bỏ từ từ... áo thun cụt tay... đến áo ba lỗ... rồi cuối cùng là không còn áo... kịch bản này so cool há...

Photo's source:
[1] entretenimiento.terra.com.pe
[2] elcomercio.pe
English translation:  howlovelylala@twitter

No comments:

Post a Comment